piątek, 14 września 2012

Jesień już za progiem....

Jesień już za progiem i szkoda trochę tego lata. Mnie ta pora roku nastraja bardzo nostalgicznie. I gdyby nie kolory jesieni to pewnie byłoby baaaardzo smutno. 
Ale na szczęście są wrzosy. To moje ulubione rośliny jesieni. Nie astry, marcinki czy inne, ale właśnie wrzosy. 
A tak wyglądają u mnie na działce. kwiaty jesieni.





To tylko niektóre zdjęcia mojego wrzosowiska. Szkoda tylko, że nie mogę takiego widoku mieć pod oknem. 

A to moje ostatnie dzieło. Jeden przybornik, bielony, pojechał do Krakowa, więc postanowiłam zrobić drugi . 





Tym razem pudełeczko pomalowałam bejcą. Zrobiłam transferek i popaciałam patyną. Trochę bałam się, jak wyjdzie czarny transfer na bejcowanym drewnie, ale wyszło całkiem przyzwoicie. Przynajmniej takie mam wrażenie.  





Chciałabym podziękować wszystkim za odwiedziny u mnie i pozostawienie komentarzy. Cieszę się, że ktoś chce czytać moje słowa i oglądać to co robię. 
Dziękuję !!!



7 komentarzy:

  1. Kochana, dziękuję że byłaś u mnie:) a to co zrobiłaś...brak mi słów...jest piękne!życzę Ci pięknej jesieni:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba przyborniczki są bardzo oryginalne, świetne motywy :) No a te wrzosy....piękne....Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny przybornik! Fajny pomysł z kolorową różą :)
    A wrzosy też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny efekt! Bardzo mi się podoba:).
    A ogródkowe widoczki cudne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne te prace :)Motywy cudne ( ostatnio moje ulubione ) a te prace zapierają dech - świetne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://magicznanocroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przybornik elegancki ! bravo ! pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń