czwartek, 23 sierpnia 2012

Kilka nowości...

Witam wszystkie bratnie dusze zaglądające do mnie i pozostawiające miłe słowa. Bardzo cieszy mnie, jak ktoś podejmuje temat i wytwarza się mini dyskusja. 
Dzisiaj zaprezentuje tylko ostatnie moje prace. Nie będę się rozpisywać. 

Najpierw etui do okularów dla mojej drugiej połówki. Doczekał się również on upominku wykonanego własnoręcznie przez żonkę.




 Zrobiłam słoiczek na herbatę  dla mamy. 




I na koniec najnowsze moje dzieło. Szkatułka, której musiałam poświęcić sporo czasu. Miałam obrazek trochę mały i trzeba było domalować tło. I tak to wyszło.




 Wnętrze szkatułki wykleiłam czerwonym cienkim filcem. Efekt nawet mi się podoba.

Pozdrawiam wszystkie bratnie duszyczki :)



6 komentarzy:

  1. Etui jest świetne, zresztą słoik też! Lubię takie "wypełnione" prace, choć sama tak nie robię, nie wiem czemu! A tło świetnie wyszło, jest bardzo malarskie!
    Buziaki i miłego....

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace są coraz staranniejsze, ładniejsze, piękne kolorystycznie :) widać, że się rozwijasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace - szkatułka mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace bardzo mi się podobają;) Każda jest w innym stylu, trudno je porównać, ale robi wrażenie. Etui ma w sobie coś takiego, że najchętniej to bym je trzymała w ręku i gładziła, takie wydaje się aksamitne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace Przepiękne:))Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za odwiedziny. Etui śliczne, a szkatułka rewelacyjna, cieniowania rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń