czwartek, 15 marca 2012

Znowu pomarudzę...

Zgodnie z tytułem posta, zaczynam marudzenie. Ostatnie dni opuściła mnie ochota do decu, a raczej brak pomysłów. Odprowadzam wnuka rano do przedszkola i zasiadam do komputera. Biegam po necie i szukam inspiracji. I wiecie, zaczynam rozumieć trochę co Asket miała na myśli. Nie to, żebym poczuła się od razu ekspertem. Wiem, że do kunsztu Asket brakuje mi bardzo dużo i wątpliwe żebym  kiedykolwiek osiągnęła taki poziom. Ale niektóre prace pokazywane na różnych forach są nie do oglądania. Rozumiem, jeśli są to początkujący, ale nie osoby zajmujące się decoupage od dłuższego czasu. To tak jak z ubiorem niektórych ludzi. Mówi się, że nie mają lustra w domu. Trochę samokrytyki przydaje się każdemu. 
Przeglądając w necie różne cudeńka decu, nie patrzę na nie jak ekspert. Nie patrzę jak jest wycięty motyw, czy cienie są ładnie zrobione i czy spękania są dobre. Patrzę jak osoba, która szuka czegoś ładnego. I najczęściej znajduję, ale zdarzają się prawdziwe koszmarki. Nie wiem, a może ja się nie znam na tym co ładne. W zasadzie z gustami się nie dyskutuje. Więc (od więc nie zaczyna się zdania), ja przestaje. 
Skończyłam marudzenie. Mam nadzieje....
Teraz pokażę moje "koszmarki". Zrobiłam mamie pudełko, w którym dostała filiżanki. Chciała, żebym jej ozdobiła, no to ma...



Zdjęcia nie są najlepszej jakości. Fragmenty z listami są dobrze wtopione w tło. Nie są tak mocno widoczne. Stanowią ładną całość. Nie wiem dlaczego na zdjęciach tak się odbijają.

6 komentarzy:

  1. Mnie to pudełko bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba, szczególnie te wtopione listy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełko:) i tradycyjnie już-nie marudź!!!jest DOBRZE:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak trochę pomarudzę, to robi mi się lżej:))) Cieszę się, że podoba Wam się pudełko. Trochę się napracowałam, bo to tektura i trzeba było traktować je (pudełko) delikatnie.

      Usuń
  4. Pudełeczko prezentuje się bardzo ładnie.Widziałam pisaneczki w poprzednim poście są śliczne,takie lubię najbardziej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu za odwiedziny. Twoje jajeczka są rewelacyjne. Takie kolorowe. Niestety nie mogę zostawić komentarza na Twoim blogu. coś mi wyskakuje.

      Usuń