czwartek, 5 lipca 2012

Już wakacje...na działce !

No właśnie już wakacje, dzieciaki nudzą się na podwórkach, a mnie ogarnęło lenistwo!
Jakoś nie mogę zabrać się do robienia nowych prac. Upały nie dają odetchnąć i przyjemniej jest na działce niż w domu.

 A tam przecież nie będę targać ze sobą wszystkich szpargałów do decu. Dlatego stwierdziłam, że ja też zrobię sobie wakacje. Co prawda nie na Karaibach czy Chorwacji, ale zawsze luz i oddech od dnia codziennego.
Mój wnuk twierdzi, że nie ma lepszego miejsca na świecie, jak działka babci!!!



Jak widzicie, urlop w mieście też może być przyjemny. 
 A żeby nie była, że już tak bardzo jestem leniwa, to siedząc pod parasolem zrobiłam coś takiego.

 Zdjęcie kiepskie, ale robione komórką. To są cały czas nieudolne próby. Nie jest to co chciałabym robić z pergaminkami, ale na koronki muszę poczekać, aż moje finanse staną na nogi.
A na koniec to co lubię najbardziej, czyli decu.




To na dzisiaj wszystko. Lecę na działeczkę pobyczyć się!!!
A, zapomniałabym, Chce podziękować wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga i życzyć przyjemnych wakacji.

2 komentarze:

  1. Dla mnie Twoje pergaminki są wyjątkowe, pudełeczko decu też urocze:)Pozdrawiam serdecznie. Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pudełeczko :)
    życzę udanego wypoczynku na łonie natury!
    czasami trzeba sobie odpocząć, nawet od tego, co lubimy ;)

    OdpowiedzUsuń