poniedziałek, 16 września 2013

Powroty

Witam, witam, witam !!!!!
Oj jak dawno nic nie pisałam....wstyd....z pewnością już zapomnieliście o mnie. Ale nie dziwię się. No bo po co zaglądać do bloga, w którym nic się nie dzieje.  Postaram sie nadrobić trochę zaległości. 
W tytule bloga napisałam, że jest on blogiem kobiety odkrywającej siebie na nowo. I tak jest naprawdę.  Przez całe życie wiedziałam, że nie mam żadnych zdolności artystycznych (może za duże słowo, ale inne nie przychodzi mi w tej chwili do głowy) i w zasadzie tak jest dalej. Jednak znalazły się dziedziny, w których i ja mogę coś zrobić. To jest decoupage, to sa pergaminki. Ale ostatnio odkryłam w sobie dwie kolejne pasje (stąd brak czasu) - koraliki i wiklina papierowa. A wszystko dzięki ludziom, których poznałam na forum Pergaminowa pasja.  To właśnie od dziewczyn nauczyłam się wyplatać koszyki z papierowych rurek, robić szydełkowo-koralikowe bransoletki i inne koralikowe cudeńka. 

A tak w ogóle, to muszę powiedzieć, że to forum, to nie jest takie zwykłe, to jest "dom pozytywnie zakręconych". Różne fora odwiedzałam, ale takiego jak nasz nie spotkałam. Odwiedźcie nas, a sami się przekonacie.

To może na razie starczy słów, czas na obrazy. 

Na początek próbki wiklinowe






I koraliki    








To są właśnie moje ostatnie pasje. Teraz może zrozumiecie, dlaczego nie starcza mi doby na wiele spraw. Cały czas uczę się tego wszystkiego, a na to trzeba czasu. a przeciez jeszcze jest decoupage 







No i pergaminki...te chyba najbardziej mnie wciągnęły







Uff, ale rozbudowany post....ale to tylko niewielki procent moich prac. W miarę możliwości, postaram się pokazać najciekawsze, moim zdaniem, i  godne pokazania efekty pracy moich łapek. 
Mam nadzieje, że spodoba się Wam to co pokazałam. 
a teraz idę poczytać Wasze blogi.
 Pa, pa do zobaczenia




 







6 komentarzy:

  1. Śliczne prace pokazałaś, zauroczona jestem kartkami - pergaminkami, a papierowa wiklina wygląda bardzo oryginalnie, i biżuteria i decu .
    A czy taki pergaminek może być jako obrazek?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, za miłe słowa.
    Obrazek można jak najbardziej oprawić w ramkę. Kilka już takich robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jeszcze kiedy ale wrócę do tematu ; nie widzę też emaila

    OdpowiedzUsuń
  4. zdolna z Ciebie kobietka, wszystkie prace są wspaniałe:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Decu, zwłaszcza chustecznik urodziwe, ale pergaminki to mistrzostwo:) zachwycają wprost:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń